Dağlarından yağ ovalarından bal akan Aydın'ımıza atanan Sayın Valimiz Dr. Osman Varol makam yerine sahalara inerek vatandaşla iç içe olmayı ön planda tutarak Aydın'ı karış karış dolaşıyor. Sorunları yerinde inceliyor.

Sayın Valimiz enerjisi, sinerjisi, iletişimi ile bizlere daha önceki efsane Valimiz Recep Yazıcıoğlu'nu hatırlattı. Efsane Valimiz anılarda, gönüllerde çok güzel izler bıraktı. Sevgiyle, özlemle anıyorum.
Sayın Valimiz Dr. Osman Varol'unda aynı performansı göstereceğine inanıyorum.

Kentimiz şampiyonlar ligi kenti gibi olmasa da Valimizin desteği ve çalışmalarıyla inşallah şampiyonlar ligi teknik direktörü gibi çalışmalarıyla Aydın'ımızda ses getirecektir. Sayın Valimizin bu enerjisi ve performansı beklentileri yükseltecektir diye düşünüyorum.

Geçmişteki başarılı çalışmalarının ilimizde de artarak devam edeceğine, vizyoner bakış açısıyla kentin tüm paydaşlarıyla birlikte kentimize büyük katkı sağlayacaktır. Ortak akıl, şehir kültürü, birlikte yönetim diyelim.

Sayın Valimiz Dr. Osman Varol'a Aydın Gazeteciler Cemiyetine yaptığı ziyaretinde şehrimiz hakkında soruları biz sorduk. Samimi, sevecen ve sıcak cevaplarıyla keyifli bir sohbet yaptık.

Spordan, ilçelerden, trafikten, sağlıktan gelen sorulara çözüm odaklı cevapları da manşetlerimizde yer aldı.

Ben aslında genelde spor yazsamda böyle yazıları da ölçüp biçip tartarak getirisi götürüsü nedir diye düşünüp yazıyoruz.

Sayın Valimiz Atom karınca gibi çalışkanlığınızla, kentimize kazandıracağınız yeni projelerle şimdiden heyecanlıyız desek yeridir.

Kapınızın, gönlünüzün halkımıza her zaman açık olmasıyla Aydın'ımızın ekonomik ve kültürel kalkınmasında sizinle birlikte yeni bir dönem başlayacağına inanıyoruz.

Sahadaki dinamik ve kararlı çalışmalarınızla ilimizi daha da ileriye taşıyacaksınız.

Sayın Valimize de buradan seslenelim. Eskiden bazı Valiler halk günlerinde vatandaşla bire bir görüşmeler yapıyordu. Şimdi böyle bir uygulama tarih oldu. Yeniden hayata geçmesini isteyenler de vardır diye düşünüyorum.

Aydın da bazı günlerde STK'lar ile toplantı yapılıp görüş alış verişi yapılsa, hatta kent için Valilik kent birliği kurulmalı. Burada gözden kaçan olumlu olumsuz konular, projeler ortaya çıkar. Bu fikirlerde kenti yönetenlere yardımcı olur..

Sayın Valimiz, Efeler diyarı Aydın'ımıza Buharkent'ten Didim'e kadar yapacağınız tüm çalışmalar da desteklerimiz sizinle olacaktır. Bu Aydın bizim, başka Aydın yok.

Sayın Valimiz Dr. Osman Varol bu şehirde AŞK DOKUZ HARFLİDİR. AYDINSPOR'dur.

Şehrimize Hoş geldiniz Sayın Valim...

Güzel Günlere
Kalın Sağlıcakla