Kuşadası Belediyesi’nin iştiraklerinden Arya Tesisleri’nde önemli bir uygulama değişikliği hayata geçirildi. Yeni düzenlemeyle birlikte tesislerde nakit ödeme dönemi sona ererken, tüm ödemeler kredi kartı, banka kartı ve temassız ödeme yöntemleriyle yapılmaya başlandı.
Arya A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Turan, uygulamanın hem hizmet kalitesini artıracağını hem de işletme süreçlerini daha verimli hale getireceğini belirtti. Turan, günümüzde turizm tesisleri ve plaj işletmelerinde yaygın olarak kullanılan nakitsiz ödeme sisteminin çağdaş işletmeciliğin önemli bir parçası olduğunu ifade etti.

Arya Tesisleri’nde Nakit Dönemi Sona Erdi1

MİSAFİRLERE HIZLI VE KONFORLU HİZMET

Yeni sistem sayesinde para üstü hazırlama, bozuk para bekleme ve nakit sayımı gibi işlemlerin ortadan kalktığını belirten Turan, misafirlerin kartları, cep telefonları veya akıllı saatleriyle saniyeler içinde ödeme yapabildiğini söyledi. Böylece hem hizmet hızının arttığını hem de daha konforlu bir ödeme deneyimi sunulduğunu kaydetti.

GÜVENLİK VE ŞEFFAFLIK ÖN PLANDA

Nakitsiz ödeme sisteminin güvenlik açısından da önemli avantajlar sağladığını vurgulayan Turan, tesislerde yüksek miktarda nakit para bulundurma zorunluluğunun ortadan kalktığını ifade etti. Elektronik ödeme sistemleri sayesinde tüm işlemlerin dijital ortamda kayıt altına alındığını belirten Turan, muhasebe, denetim ve raporlama süreçlerinin de daha sağlıklı yürütüldüğünü dile getirdi.

Arya Tesisleri’nde Nakit Dönemi Sona Erdi2

Söke’nin tarihi su değirmenleri yok oluyor: Koruma çağrısı yapıldı
Söke’nin tarihi su değirmenleri yok oluyor: Koruma çağrısı yapıldı
İçeriği Görüntüle

OPERASYONEL YÜK AZALACAK

Yeni uygulamanın çalışanların iş yükünü de hafiflettiğini belirten Turan, nakit sayımı, kasa kapama, para taşıma ve bankaya yatırma gibi işlemlerin sona ermesiyle personelin hizmet kalitesine daha fazla odaklanabileceğini söyledi. Ayrıca nakit işlemlerden kaynaklanan eksik veya fazla para çıkması gibi risklerin de ortadan kalktığını ifade etti.
Turan, “Arya olarak hedefimiz her zaman daha güvenli, daha şeffaf ve daha kaliteli hizmet sunmak. Nakitsiz ödeme sistemine geçiş de bu hedef doğrultusunda attığımız önemli adımlardan biridir” dedi.

Kaynak: HABER MERKEZİ