Nazillili galericiler başkanından memnun
Nazillili galericiler başkanından memnun
İçeriği Görüntüle

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği "Yaza Merhaba" konserlerinin ilki Nazilli'de gerçekleşti. 90'lı ve 2000'li yıllarda büyük çıkış yakalayan Ayna Grubu İstasyon Meydanı'nda sevenleriyle buluştu.

‘Yaza Merhaba’ Konserleri Nazilli'den Başladı-1

Konser öncesi meydanı dolduran binlerce müziksever Ayna Grubu'nun unutulmaz şarkılarıyla adeta müziğe doydu. Grup "Gelincik", "Ölünce Sevemezsem Seni", "Yeniden de Sevebiliriz Akdeniz" gibi dillere pelesenk olmuş şarkılarını seslendirdi.

‘Yaza Merhaba’ Konserleri Nazilli'den Başladı-2

Konser alanını dolduran binlerce Nazillili vatandaş Ayna'nın şarkılarına hep bir ağızdan eşlik etti.

Muhabir: FİLİZ ÖZDEMİR