Nazillili galericiler başkanından memnun
Nazillili galericiler başkanından memnun
İçeriği Görüntüle

Nazilli Belediyesi, yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte parklar ve yeşil alanlarda bakım çalışmalarına hız verdi. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların daha temiz, güvenli ve düzenli ortamlarda vakit geçirebilmesi için ilçe genelinde yoğun mesai yürütüyor.

Nazilli’de Ortak Yaşam Alanlarına Yakın Takip

Çalışmalar kapsamında park içindeki yürüyüş yolları, oturma grupları ve dinlenme alanlarında kapsamlı temizlik yapılırken, çocuk oyun alanlarında da bakım ve kontrol işlemleri gerçekleştiriliyor. Ekipler ayrıca yeşil alanlarda uzayan otları biçerek parkların daha estetik ve kullanışlı hale gelmesini sağlıyor.

Nazilli’de Ortak Yaşam Alanlarına Yakın Takip3

Özellikle yaz aylarında yoğun olarak kullanılan ortak yaşam alanlarında sürdürülen çalışmalarla hem çevre düzeninin korunması hem de vatandaşların konforunun artırılması hedefleniyor. Periyodik olarak gerçekleştirilen bakım ve temizlik çalışmaları sayesinde parkların hijyenik ve güvenli kalması amaçlanıyor.

Nazilli’de Ortak Yaşam Alanlarına Yakın Takip5

Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, parkların kent yaşamının önemli bir parçası olduğunu belirterek, “Parklarımız çocuklarımızın güvenle oynadığı, ailelerimizin dinlendiği ve hemşehrilerimizin nefes aldığı ortak yaşam alanlarıdır. Bu nedenle temizlik ve bakım çalışmalarımızı düzenli olarak sürdürüyoruz. Yaz aylarında artan kullanım yoğunluğunu da göz önünde bulundurarak ekiplerimiz sahadaki çalışmalarını artırdı. Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

Kaynak: HABER MERKEZİ