YOKSA GERÇEKTEN EFSANE Mİ OLUYOR?

Abone Ol

Biz efsane diyoruz da bu kulüp gerçekten de efsane mi oluyor?


Aydınspor kurulduğu yıllardan bu yana zaman zaman Türk futbolunda başarılarıyla gündeme gelmiş ve adından gururla bahsettirmiş.

En akılda kalıcı başarılar da 80'lerin sonu, 90'lı yılların başlarında gerçekleşmiş.

En net bilinen de malum Fenerbahçe meselesi. Kadıköy'de 6-1'lik maç…

Şuandaki durum ne peki?

Efsane dediğimiz kulüp, o dönemden bugüne hep geri gitmiş.

1 İleri gittiyse, 10 geri gitmiş. Gerçekten de efsane yoluna girmiş.

En yakın ve güncel durumda geçen sezon, her konuda BAL'da rezil rüsva olmuş, geçen sene kurtulduk dediğimiz SAL'a tekrar geri düşmüş.

Bu sene yine şehrin takımı dediğimiz ama aslında şehrin OLMAYAN takımı Aydınspor, yine mahalle takımlarımızla, ilçe takımlarımızla maç yapacak.

Tabii bu arada orası da kesin değil!

Her geçen gün her konuda gerileyen kulübün bu sezon süper amatör ligde mücadele edip etmeyeceği de belli değil.

Etse de 1.amatöre düşmeyeceği kesin değil.

Ne olup bittiğini bilmediğimiz bir süreçteyiz…

******

Şimdi yeni stadın tribünlerine büyük harflerle AYDINSPOR yazısı yazılmış.

Beyaz renkli koltuklarda, siyah renkli belirgin şekilde AYDINSPOR.

Birkaç dosya, bir tek karar defteri, 20-30 kadar eski kupa.

Bir de ARMA'sı olan AYDINSPOR.

Eldeki bu.

Aydınspor'a dair hayatta var olan şeyler birkaç parça eşya.

Gerçek bu.

Bunlara şimdi bir de yazı eklendi.

Adnan Menderes Stadı'na AYDINSPOR yazısı.

******

Ortada kulüp yok.

Tesis yok.

Takım yok.

Yok diyoruz da cidden yok.

Lafta değil.

Şuraya geleceğim…

Hep deriz ya konusu açılırken futboldan Aydınspor'dan konuşurken 'efsane Aydınspor' diye.

Muhabbet sohbetlerde belirtiriz hani.

Hehh işte gerçeğe doğru emin adımlarla koşuyor gibi bu kelime.

Bu kadar şeyi anlatırken de aklıma şu soru geliyor

Adı var olan ama kendisi yok olan Aydınspor…

Yoksa gerçekten de EFSANE mi oluyor?